در حال بارگذاری ...
فراخوانِ ثبت‌نام

دوره دوم کارگاه آموزشی «نقد تئاتر» - کانون ملی منتقدان تئاتر ایران

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران وابسته به کانون بین‌المللی منتقدان تئاتر (یونسکو) با هدف آموزش منتقدان جوان و عضوگیری از میان جوانان مستعد و علاقه‌مند به گستره‌ی نقدتئاتر، دومین دوره‌ی آموزشی از «کارگاه‌های سه‌دوره‌ای آموزشی نقد تئاتر» را از فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌کند. پس از برگزاری نخستین دوره کارگاه به صورت آفلاین و حضوری، دومین دوره‌ی این کارگاه پیوسته، توسط مدرسان عضو کانون ملی منتقدان؛ دکتر مهرداد رایانی‌مخصوص (در ۸ جلسه نظری پیرامون نقد تئاتر) و دکتر مهدی نصیری (در ۲ جلسه کارگاهی تولید و ویرایش نقد مکتوب) از فروردین تا خرداد ۱۴۰۲ به‌صورت آفلاین، حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است که پس از پایان برگزرای سه دوره‌ی کارگاه آموزشی نقد تئاتر، آن‌دسته از شرکت کنندگانی که در هر سه دوره‌ شرکت داشته باشند، درطول مدت آموزش بیشترین امتیاز را کسب کنند و با تولید نقد مکتوب همزمان با دوره‌ی آموزشی موفق به احراز شرایط آیین‌نامه‌ای عضویت در کانون ملی منتقدان تئاتر شوند، با موافقت هیات مدیره به عضویت کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در‌ خواهند آمد.

 این کارگاه آموزشی برای تمامی علاقه‌مندانِ نقد تئاتر در قالب دوره‌های تخصصی و کارگاهی برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه دوره نخست آن به‌صورت حضوری و آفلاین برگزار شده، متقاضیانی که موفق به شرکت در کلاس‌های دوره نخست نشده‌اند، پس از ثبت‌نام و با استفاده از منابع آموزشی دوره قبل می‌توانند در دو دوره بعدی کارگاه نیز ثبت‌نام کنند و حضور داشته باشند.  
شرکت‌کنندگان پس از گذراندنِ هر دوره پس از ارزیابی مدرسان و ارایه‌ی آثار مکتوب، به دوره‌های بعدی راه خواهند یافت و گواهینامه‌ی پایان‌دوره را از طرف کانون ملی منتقدان تئاتر ایران دریافت خواهند کرد.

 

ثبت نام: برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط  شرکت در این دوره‌ آموزشی می‌توانید تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با شماره تلفن ۰۹۳۹۲۲۰۰۱۶۳ تماس بگیرید.




نظرات کاربران