در حال بارگذاری ...

انتشار جدول پخش ویدئویی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر

جدول پخش ویدئویی نمایش‌های بخش صحنه‌ای (رقابتی و غیررقابتی) چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

جدول پخش ویدئویی نمایش‌های بخش صحنه‌ای (رقابتی و غیررقابتی) چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به نقل از ستاد خبری جشنواره، جدول پخش ویدئویی نمایش‌های بخش صحنه‌ای (رقابتی و غیررقابتی) چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال منتشر شد. به دلیل محدویت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا ، همه آثار صحنه‌ای ۴۸ ساعت پس از اجرا از تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال به مدت ۲۴ ساعت پخش می‌شوند. علاقه مندان برای تماشای این آثار می‌توانند از سایت فروش، بلیت تماشای ویدئویی نمایش‌های صحنه‌ای را دریافت کنند.

این آثار از سه شنبه ۱۹ بهمن تا چهارشنبه ۲۷ بهمن از تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال از ساعت ۲۰ پخش می‌شوند و تنها ۲۴ ساعت در دسترس علاقه مندان قرار دارد. روزانه حداقل ۶ نمایش و حداکثر ۱۰ نمایش در تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه مندان می‌توانند بلیت این آثار را از روی سایت تیوال خریداری کنند. برای خبرنگاران از طریق پیامک کد تماشای نمایش‌ها ارسال خواهد شد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شودفایل جدول پخش ویدئویی نمایش ها را می توانید از بخش فایل های ضمیمه در انتهای همین خبر دانلود نمائید.




نظرات کاربران