در حال بارگذاری ...
توسط مهرداد رایانی مخصوص و مهدی نصیری

تئاتر ایران در شرایط بحرانی و تئاتر نوین ایران در اسلواکی بررسی می شود

مهرداد رایانی مخصوص با ارایه یک مقاله و مهدی نصیری با شرکت در میزگردی در سمینار «درام های نوین« در شهر براتیسلاو (اسلواکی) حضور یافته اند.

مهرداد رایانی مخصوص با ارایه یک مقاله و مهدی نصیری با شرکت در میزگردی در سمینار «درام های نوین» در شهر براتیسلاو (اسلواکی) حضور یافته اند.

 

مهرداد رایانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد؛ نویسنده؛ کارگردان و عضو بین المللی کانون منتقدان تئاتر ایران در این سمینار مقاله خود تحت عنوان :«کاربردهای تئاتر ایران در شرایط بحرانی با تاکید بر تئاتر دفاع مقدس» را در قالب سخنرانی و پیپر ارایه می کند. 

همچنین مهدی نصیری؛ مدرس دانشگاه؛ نویسنده و کارگردان و عضو بین المللی کانون منتقدان تئاتر نیز دربخش دیگری از این سمینار و در قالب میزگرد و بحث درباره «تئاتر نوین ایران» صحبت خواهد کرد.

 

سمینار «درام های نوین» همزمان با فستیوال بین المللی تئاتر براتیسلاو در این شهر (پایتخت کشور اسلواکی) از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار می شود. علاوه بر مهمانان و گروههای مختلف تئاتری از سراسر دنیا تشکل های دیگری چون مرکز بین المللی تئاتر ITI , و صنف تهیه کنندگان تئاتر اروپا و کانون بین المللی منتقدان تئاتر IATC در این فستیوال حضور دارند. 




نظرات کاربران