در حال بارگذاری ...
مهدی نصیری خبر داد:

معرفی نامزدهای ده بخش جشن کانون ملی منتقدان تئاتر

نامزدهای پانزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به زودی معرفی می شوند.

نامزدهای پانزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به زودی معرفی می شوند.

مهدی نصیری، رئیس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران ضمن اشاره به معرفی نامزدهای پانزدهمین جشن کانون ملی منتقدان تئاتر گفت: پانزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، یازدهم شهریور ماه در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: کانون ملی منتقدان تئاتر در پانزدهمین جشن سالانه این کانون یازده برگزیده در نه بخش چهره پردازی، طراحی صحنه، موسیقی، نمایش کودک، بازیگر مرد، بازیگر زن، کارگردانی، نمایشنامه نویسی و نمایش برگزیده خواهد داشت.

وی گفت: اسامی نامزدهای هر بخش به مرور و تا دهم شهریور ماه در سایت کانون ملی منتقدان تئاتر به آدرس www.iatc.theater.ir منتشر می شود.

نصیری همچنین افزود: در جشن امسال مراسم نکوداشت همایون علی آبادی برای یک عمر فعالیت حرفه ای در گستره نقد تئاتر نیز برگزار و از سال ها فعالیت ایشان در این عرصه قدردانی به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است پانزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی، یازدهم شهریور ماه، ساعت 19 در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود. ورود به این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند»

دغدغه های فلسفی در یک صحنه خالی
نگاهی به نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند»

دغدغه های فلسفی در یک صحنه خالی

سید جواد روشن- نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» نوشته و کار مجید شکری روایت شخصی سَرخورده است که برای متحول کردن زندگی خود، از طریق یک آگهی به موسسه‌ای مراجعه می کند که مدعی است با ضریب موفقیت بالا زندگی افراد را متحول می کند. این نمایش در شهریورماه سال جاری در ...

|

نظرات کاربران